Jom Santai

Jom kita semua santai kat sini...
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» hai sume....
Wed Jun 29, 2011 11:03 am by bella

» suke lawak2 wat owg gelak..
Wed May 19, 2010 1:25 pm by babylinoitsme

» kecantikan sebenar
Sun Aug 09, 2009 5:32 pm by superkokroch

» teringat kisah dulu2.....hik
Sun Aug 09, 2009 5:28 pm by superkokroch

» Keli Gergasi Ditangkap
Sun Aug 09, 2009 5:22 pm by superkokroch

» Jangan Pandang Belakang Congkak
Sun Aug 09, 2009 5:20 pm by superkokroch

» Huhuhu......
Sun Aug 09, 2009 5:17 pm by superkokroch

» nk ngadu ni.......
Sun Aug 09, 2009 5:14 pm by rayrays

» KLrian....
Sun Aug 09, 2009 5:07 pm by rayrays

Top posters
superkokroch
 
Admin
 
rayrays
 
~prince_iyoi~
 
zint
 
tekok80
 
Pogy
 
farah
 
sniper
 
Benjamin
 
Earn Money With..

Share | 
 

 aku dah lamer tak masak

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
farah
Newbie


Posts : 27
Join date : 20/04/2009
Age : 31
Location : cheras kl

PostSubject: aku dah lamer tak masak   Mon Apr 20, 2009 5:49 pm

aku suke masak tapi sejak dok kl ni kat umah yg takder dapur, mmg lah aku tak masak... asyik makan kat mamak n kedai2 lain... boring tau... saat yg plg aku tgu adlah hjg bulan coz blh blk umah n dapat makan masakan mak aku.... mmg terbaik ah.. nak maasak lauk sambal ketuk lah..
kowg pernah dgr tak? sng gler.. kawan aku, arg jawe smpg renggam yang ajar.. hehehe.. bezz tongue
Back to top Go down
View user profile
Benjamin
Newbie


Posts : 19
Join date : 16/04/2009
Age : 34
Location : kuala lumpur

PostSubject: Re: aku dah lamer tak masak   Mon Apr 20, 2009 5:58 pm

ambik ko sambal antan 6 kaki..................klu x hncur pn lumat.............
wes mangan yo.............orak ketemu....sambal.....
Back to top Go down
View user profile
farah
Newbie


Posts : 27
Join date : 20/04/2009
Age : 31
Location : cheras kl

PostSubject: wahhh org jowo ko ko nie?   Mon Apr 20, 2009 6:09 pm

ben, ko tahu ckp jawe ker? kwn2 aku byk org jawe.. ok ahh.. daa... sambal ketuk tue beshh..
mule2 ikan bilis goreng garing n angkat, pastu cili merah 3 biji goreng 2 minit ngan bwg putih 1, .. pastu angkat n ketuk ah ngan ikan bilis goreng tadi sambil ketuk tu, mskan garam secubit or 2 cubit n gule secubit if x nak pedas sangat.. hehehe...
cube try test cyclops
Back to top Go down
View user profile
Benjamin
Newbie


Posts : 19
Join date : 16/04/2009
Age : 34
Location : kuala lumpur

PostSubject: Re: aku dah lamer tak masak   Mon Apr 20, 2009 8:38 pm

ok selain ikn bilis tu ok x......ikn jozz ke...kuang.kuang.......
nnti i try smbal ketuk tu yo....reng kene reng keno....y kenonyo pedas terangkat.......uuuuuhhhhhhhhhhhhhh
Back to top Go down
View user profile
Pogy
Newbie


Posts : 30
Join date : 18/04/2009

PostSubject: Re: aku dah lamer tak masak   Mon Apr 20, 2009 8:44 pm

marang perapu kepunden marang sekeper.. Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile
~prince_iyoi~
Average Member
Average Member


Posts : 55
Join date : 16/04/2009
Age : 29
Location : cheras.kuala lumpur

PostSubject: Re: aku dah lamer tak masak   Tue Apr 21, 2009 3:52 pm

haiyo la ben ni ha....
ado yo.....
mcm mano plak org banjar jadi jawo?
ado kaitan ko?
berguring lg nyaman tau..... Sleep Sleep Sleep Sleep
Back to top Go down
View user profile
zint
Average Member
Average Member


Posts : 54
Join date : 19/04/2009
Age : 31
Location : Pandan Indah

PostSubject: Re: aku dah lamer tak masak   Tue Apr 21, 2009 11:12 pm

woi ben..
farah ade ckp ikan jozz xsedap..
pakai ikan piranha lgi sodap,,,,
sehinggo menjilat pinggan..hahhah.
Back to top Go down
View user profile http://www.klikjutawan.com/recommends/diamond
rayrays
Average Member
Average Member


Posts : 96
Join date : 18/04/2009
Age : 32
Location : mlk/cheras

PostSubject: Re: aku dah lamer tak masak   Wed Apr 22, 2009 7:32 pm

wei zint..
xde mende laen ko nk jilat hah...
ekekekeke.. Senyum Sinis Senyum Sinis
Back to top Go down
View user profile http://www.zeromax.biz
zint
Average Member
Average Member


Posts : 54
Join date : 19/04/2009
Age : 31
Location : Pandan Indah

PostSubject: Re: aku dah lamer tak masak   Thu Apr 23, 2009 9:25 am

cilake ko rayrays...
Back to top Go down
View user profile http://www.klikjutawan.com/recommends/diamond
superkokroch
Junior Member
Junior Member


Posts : 297
Join date : 20/04/2009
Age : 33
Location : oil town miri

PostSubject: Re: aku dah lamer tak masak   Thu Apr 23, 2009 11:59 am

wahahahahahaha
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
kn dh kene............................

jom pekene nasik lalapan........mi kolok........mi jawa...............laksa sawak........
kowg dtg cni nti aku banje ey......................hihi
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Posts : 100
Join date : 15/04/2009
Age : 39
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: aku dah lamer tak masak   Thu Apr 23, 2009 2:40 pm

Bunyik mcm sedap tu...
Umai sedap x? Question
Back to top Go down
View user profile http://rangeboy.wordpress.com
superkokroch
Junior Member
Junior Member


Posts : 297
Join date : 20/04/2009
Age : 33
Location : oil town miri

PostSubject: Re: aku dah lamer tak masak   Thu Apr 23, 2009 2:48 pm

umai sedap kalo isik ikan tu x drebus.......
letak air limau kasturi je utk masakkn isik ikan tu..........
kalo nk,nti sy wt kn ye...........hihi
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Posts : 100
Join date : 15/04/2009
Age : 39
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: aku dah lamer tak masak   Thu Apr 23, 2009 2:57 pm

Ye ker..
Tp sy x bleh mkn la sbb topeng stawas ni x blh bukak..
Nangis Nangis Nangis
Back to top Go down
View user profile http://rangeboy.wordpress.com
superkokroch
Junior Member
Junior Member


Posts : 297
Join date : 20/04/2009
Age : 33
Location : oil town miri

PostSubject: Re: aku dah lamer tak masak   Thu Apr 23, 2009 3:02 pm

laaaaaaaaaa tu r ltk gam gajah.....mn xnyer................ Ejek
xpe.......di mana ada kemahuan di c2 ada jln.............
amek bau je ye................................ geek
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: aku dah lamer tak masak   Today at 4:21 am

Back to top Go down
 
aku dah lamer tak masak
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Jom Santai :: Wanita :: Resipi & Masakan-
Jump to: