Jom Santai

Jom kita semua santai kat sini...
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» hai sume....
Wed Jun 29, 2011 11:03 am by bella

» suke lawak2 wat owg gelak..
Wed May 19, 2010 1:25 pm by babylinoitsme

» kecantikan sebenar
Sun Aug 09, 2009 5:32 pm by superkokroch

» teringat kisah dulu2.....hik
Sun Aug 09, 2009 5:28 pm by superkokroch

» Keli Gergasi Ditangkap
Sun Aug 09, 2009 5:22 pm by superkokroch

» Jangan Pandang Belakang Congkak
Sun Aug 09, 2009 5:20 pm by superkokroch

» Huhuhu......
Sun Aug 09, 2009 5:17 pm by superkokroch

» nk ngadu ni.......
Sun Aug 09, 2009 5:14 pm by rayrays

» KLrian....
Sun Aug 09, 2009 5:07 pm by rayrays

Top posters
superkokroch
 
Admin
 
rayrays
 
~prince_iyoi~
 
zint
 
tekok80
 
Pogy
 
farah
 
sniper
 
Benjamin
 
Earn Money With..

Share | 
 

 Gambar Kontroversi Norman Hakim & Fizz Fairuz

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin


Posts : 100
Join date : 15/04/2009
Age : 39
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Gambar Kontroversi Norman Hakim & Fizz Fairuz   Fri Apr 17, 2009 3:32 pm



Norman Hakim mencetuskan kontroversi lagi dengan bergambar berpelukan dengan Fizz Fairuz. Sebenarnya, aku makin tidak faham dengan kehendak Norman Hakim. Gosipnya dengan Memey Suhaiza masih lagi diperkatakan, video rakaman seorang penduduk yang membuka rahsia mereka turut tersebar. Entah apa lagi yang harus kita perkatakan, kalian meluat, bukan?
Back to top Go down
View user profile http://rangeboy.wordpress.com
sniper
Newbie


Posts : 20
Join date : 18/04/2009
Age : 32
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: Gambar Kontroversi Norman Hakim & Fizz Fairuz   Sat Apr 18, 2009 1:30 am

Admin wrote:


Norman Hakim mencetuskan kontroversi lagi dengan bergambar berpelukan dengan Fizz Fairuz. Sebenarnya, aku makin tidak faham dengan kehendak Norman Hakim. Gosipnya dengan Memey Suhaiza masih lagi diperkatakan, video rakaman seorang penduduk yang membuka rahsia mereka turut tersebar. Entah apa lagi yang harus kita perkatakan, kalian meluat, bukan?

benci.......gayboy nie....
Back to top Go down
View user profile
rayrays
Average Member
Average Member


Posts : 96
Join date : 18/04/2009
Age : 32
Location : mlk/cheras

PostSubject: Re: Gambar Kontroversi Norman Hakim & Fizz Fairuz   Sat Apr 18, 2009 8:52 pm

budus nyer jantan.. Muntah
Back to top Go down
View user profile http://www.zeromax.biz
zint
Average Member
Average Member


Posts : 54
Join date : 19/04/2009
Age : 31
Location : Pandan Indah

PostSubject: jgn jadi mcm dorang   Sun Apr 19, 2009 12:20 pm

hope korang yg laki2 lam ni jgn la jadi mcm dorang tu ek...
laki kat muki bumi ni dahla chetepoet jer,,,xyahla mengurangkan lagi kan,..
apedaaa.... Cool jadilah seorg king bukannyer farao mahupun queen
Back to top Go down
View user profile http://www.klikjutawan.com/recommends/diamond
~prince_iyoi~
Average Member
Average Member


Posts : 55
Join date : 16/04/2009
Age : 29
Location : cheras.kuala lumpur

PostSubject: Re: Gambar Kontroversi Norman Hakim & Fizz Fairuz   Tue Apr 21, 2009 4:40 pm

urm btl 2....
diorg 2 mmg xnk nabi mengaku yg diorg 2 umat nabi....ish ish ish Wink Wink
kami yg kat dlm ni just nk gurl je...
xnk la dgn laki nk wat ape...
klu dgn gurl lain la cite nye....
btl x? Laughing Laughing Laughing Cool Cool Cool
klu king khwin dgn queen br la ok kn?
xkn nk Cool khwin dgn Cool plak kn?
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Gambar Kontroversi Norman Hakim & Fizz Fairuz   Today at 5:44 am

Back to top Go down
 
Gambar Kontroversi Norman Hakim & Fizz Fairuz
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Jom Santai :: Hiburan :: Gosip Artis-
Jump to: