Jom Santai

Jom kita semua santai kat sini...
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» hai sume....
Wed Jun 29, 2011 11:03 am by bella

» suke lawak2 wat owg gelak..
Wed May 19, 2010 1:25 pm by babylinoitsme

» kecantikan sebenar
Sun Aug 09, 2009 5:32 pm by superkokroch

» teringat kisah dulu2.....hik
Sun Aug 09, 2009 5:28 pm by superkokroch

» Keli Gergasi Ditangkap
Sun Aug 09, 2009 5:22 pm by superkokroch

» Jangan Pandang Belakang Congkak
Sun Aug 09, 2009 5:20 pm by superkokroch

» Huhuhu......
Sun Aug 09, 2009 5:17 pm by superkokroch

» nk ngadu ni.......
Sun Aug 09, 2009 5:14 pm by rayrays

» KLrian....
Sun Aug 09, 2009 5:07 pm by rayrays

Top posters
superkokroch
 
Admin
 
rayrays
 
~prince_iyoi~
 
zint
 
tekok80
 
Pogy
 
farah
 
sniper
 
Benjamin
 
Earn Money With..

Share | 
 

 kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
sniper
Newbie


Posts : 20
Join date : 18/04/2009
Age : 32
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan   Sat Apr 18, 2009 8:36 pm

negara kita dah banyak kuar modal untuk memantapkan lg mutu permainan kita....
ramai pengurus2 luar dan atlit luar di jemput untuk melatih kita......
bahkan kelap2 luar pun dah mula wujudkan akademik2 sukan diorang kat sini.....
tp kenapa kita/atlit2 kita masih tidak dapat berjaya.....klu ada hanya segelintir sahaja....
kita sering dengar BOLA SEPAK MALAYSIA BAKAL KE PIALA DUNIA tp itu hanya spekulasi sahaja....
bilakah masa atau detik itu akan tiba????
bilakah???
jom bincangkan.....
Back to top Go down
View user profile
rayrays
Average Member
Average Member


Posts : 96
Join date : 18/04/2009
Age : 32
Location : mlk/cheras

PostSubject: Re: kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan   Sat Apr 18, 2009 9:03 pm

nak maju cemne..
cem2 jelah...
asik pilih player sedara2 jerk..
Back to top Go down
View user profile http://www.zeromax.biz
Pogy
Newbie


Posts : 30
Join date : 18/04/2009

PostSubject: Re: kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan   Sun Apr 19, 2009 7:44 pm

Naik boring tgk bola tempatan..
sepatutnye pemilihan pemain negara kena la ikut rating bkn ikut kroni..
susah.. Muka Toya
Back to top Go down
View user profile
zint
Average Member
Average Member


Posts : 54
Join date : 19/04/2009
Age : 31
Location : Pandan Indah

PostSubject: merundum bola kite   Sun Apr 19, 2009 8:35 pm

Salam.....

betul ckp rayrays n pogy...
nek menyampah tgk..baru nk sokong kalah jer memanjang...name pasukan bola sepak Malaysia xseGAH mcm kelab2 inggeris cam The Reds, The Blues or even Red Devils...
e2 Malaysia tu,,,belom lagi masuk kelab2 negeri kite...sume floating n wave mcm ombak jer...
mmg la Bola tu bulat orang slalu cakap...tp kalau dah sentiasa kat bawah jer...celah bile nak maju nyer...
semangat jitu nk men utk negara xkuat mane ar...sume nk kroni jer...
kadang2 xbley nak salahkan pemain2 kite...pengurusan nyer sendiri kelam kabut kite xnampak...
pepun pasukan kite ley maju tapi kena ar 100% commitment from all parties.... Cool Smile
Back to top Go down
View user profile http://www.klikjutawan.com/recommends/diamond
rayrays
Average Member
Average Member


Posts : 96
Join date : 18/04/2009
Age : 32
Location : mlk/cheras

PostSubject: Re: kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan   Mon Apr 20, 2009 11:30 pm

betul3 bounce
Back to top Go down
View user profile http://www.zeromax.biz
superkokroch
Junior Member
Junior Member


Posts : 297
Join date : 20/04/2009
Age : 33
Location : oil town miri

PostSubject: Re: kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan   Mon Apr 20, 2009 11:45 pm

hmmm............asek bola je..........
dowg mls nk off the limit..........cne nk maju..........
ada y byk idea....tp hy bcakap kosong........nape xsuarakn depan2...........
ada jgak sumbangan............
Back to top Go down
View user profile
~prince_iyoi~
Average Member
Average Member


Posts : 55
Join date : 16/04/2009
Age : 29
Location : cheras.kuala lumpur

PostSubject: Re: kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan   Tue Apr 21, 2009 4:56 pm

hurm bolasepak tempatan ni diorg suke main kroni...
pas tu rasuah byk plak 2.....
pas 2 pemain2 diorg pn byk yg xde strategi....
huish huish..... Mad Mad Mad Mad
Back to top Go down
View user profile
superkokroch
Junior Member
Junior Member


Posts : 297
Join date : 20/04/2009
Age : 33
Location : oil town miri

PostSubject: Re: kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan   Tue Apr 21, 2009 7:30 pm

kill kill die die!!!!!!!!!!
tu la kowg xjuin futbol mesia.............
kn dh haru biru...........
huahuahuahua
Back to top Go down
View user profile
sniper
Newbie


Posts : 20
Join date : 18/04/2009
Age : 32
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan   Thu Apr 23, 2009 3:22 am

nie nnt ade game sengit nie....
selangor lawan kelantan......
sape juara tahun nie.......
pilih2...... Cool
harap2 jgn jd mcm dlu sudah....
baru kalah bola dh "WARS".....
Back to top Go down
View user profile
zint
Average Member
Average Member


Posts : 54
Join date : 19/04/2009
Age : 31
Location : Pandan Indah

PostSubject: Re: kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan   Thu Apr 23, 2009 9:22 am

SELANGOR!!!! Cool Ejek Laughing rabbit lol! sunny
Back to top Go down
View user profile http://www.klikjutawan.com/recommends/diamond
superkokroch
Junior Member
Junior Member


Posts : 297
Join date : 20/04/2009
Age : 33
Location : oil town miri

PostSubject: Re: kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan   Thu Apr 23, 2009 11:39 am

no komen.............
bersatu kita teguh bcerai kita roboh............
majulah sukan utk negara............... bounce bounce bounce
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Posts : 100
Join date : 15/04/2009
Age : 39
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan   Thu Apr 23, 2009 2:37 pm

Jgn la ada kes gaduh2 ni lg..
Kalau x, sampai bila pun bolasepak kita x maju..
Adeh Adeh Adeh
Btol x kokroch..
Back to top Go down
View user profile http://rangeboy.wordpress.com
superkokroch
Junior Member
Junior Member


Posts : 297
Join date : 20/04/2009
Age : 33
Location : oil town miri

PostSubject: Re: kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan   Thu Apr 23, 2009 2:42 pm

betol bg stawas...................... Laughing
Back to top Go down
View user profile
zint
Average Member
Average Member


Posts : 54
Join date : 19/04/2009
Age : 31
Location : Pandan Indah

PostSubject: Re: kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan   Thu Apr 23, 2009 10:49 pm

nk maju seng jer..
letak sejuta depan mate...
dan2 ley msuk 10 gol nnt...
Back to top Go down
View user profile http://www.klikjutawan.com/recommends/diamond
superkokroch
Junior Member
Junior Member


Posts : 297
Join date : 20/04/2009
Age : 33
Location : oil town miri

PostSubject: Re: kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan   Fri Apr 24, 2009 1:20 am

Laughing Laughing Laughing Laughing
haah sbb goalkeeper leka kira wit tu cukup x 10 juta.........
Back to top Go down
View user profile
sniper
Newbie


Posts : 20
Join date : 18/04/2009
Age : 32
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan   Tue Apr 28, 2009 9:26 pm

selangor juareee........
kelantan hampe lg.........
tp salute from me to kelantan......
kalah menang dh adat....
yang penting semua selamat.......
no war's yahoooooo......
cheers
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Posts : 100
Join date : 15/04/2009
Age : 39
Location : Kuala Lumpur

PostSubject: Re: kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan   Fri May 01, 2009 4:54 pm

Tahniah kepada Selangor kerana menjadi juara..
Tahniah juga kepada Kelantan kerana tiada insiden yg tidak diingini berlaku..
bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
Back to top Go down
View user profile http://rangeboy.wordpress.com
superkokroch
Junior Member
Junior Member


Posts : 297
Join date : 20/04/2009
Age : 33
Location : oil town miri

PostSubject: Re: kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan   Fri May 01, 2009 8:44 pm

cheers cheers cheers
tahniah la kpd dua2 team sbb bjy gak masuk final....
kalah menang xkisah......
Very Happy Very Happy Very Happy
xminat sgt bola so xtau nk komen per.....MAJULAH SUKAN UTK NEGARA je la...... lol!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan   Today at 5:47 am

Back to top Go down
 
kenapa bola sepak malaysia masih tidak boleh maju......bincangkan
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Jom Santai :: Sukan & Rekreasi :: Bola Sepak Malaysia-
Jump to: